بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023

 

شیائومی دیگر یک برند چینی ناشناخته نیست. این شرکت هم اکنون سومین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا به حساب می‌آید که محصولات بسیار باکیفیتی در گروه‌های مختلف تولید و راهی بازار کرده است. سیاست‌های این شرکت باعث شده که در هر بازه قیمتی یک یا چند گوشی شیائومی را مشاهده کنیم. به‌طور مثال این شرکت هم گوشی‌های پرچم‌دار فوق‌العاده‌ای دارد و هم گوشی‌های میان‌رده و حتی ارزان قیمت بسیار باکیفیتی راهی بازار می‌کند. این تنوع محصول و امکانات منحصر به‌فردی که با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند.

این شرکت چینی در طول سال کلی محصول جدید معرفی می‌کند و به همین دلیل خیلی‌ها به دنبال بهترین گوشی های شیائومی می‌گردند که در همان سال راهی بازار شده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که در این مطلب سعی کردیم بهترین مدل گوشی شیائومی از نظر کاربران، از نظر قیمت، از نظر دوربین و از نظر باتری را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که در این مطلب بتوانیم محبوبترین گوشی های شیائومی در دسته‌های مختلف با کاربردهای متفاوت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در زمان خرید گوشی انتخاب‌ راحت‌تری داشته باشید.

 

 

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

رویکرد کاربران نسبت به گوشی های شیائومی فراتر از اعداد و ارقام است. از دید کاربران حتما یک گوشی پرچم‌دار جزو بهترین گوشی شیائومی نیست. بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران می‌تواند یگ گوشی میان‌رده و حتی ارزان قیمت باشد که قیمت مناسبی هم دارد و امکانات متفاوتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با کمی گشت و گذار در بازار متوجه می‌شوید که کاربران از چه گوشی شیائومی بیشتر از همه استقبال می‌کنند. این موارد شامل بهترین مدل گوشی شیائومی برای بازی، بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت، پرفروش ترین گوشی شیائومی و دیگر موارد این چنینی می‌باشد.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو 5G

سری ردمی نوت شیائومی همواره سری بسیار محبوبی بوده است و این اتفاق تازه‌ای نیست. ردمی نوت 12 پرو جدیدترین گوشی از همین سری است که ارزش خرید بالایی دارد و به همین جهت هم در بین کاربران بسیار محبوب است. این محصول طراحی کاملا تخت دارد و لبه‌های کناری نیز بدون انحنا ساخته شده‌اند تا این مدل با ترند روز سازگارتر باشد. قاب پشتی در سمت چپ از دوربین‌ها میزبانی می‌کند و فریم این دوربین‌ها هم با رنگ قاب پشتی کاملا هماهنگ است.

بهترین گوشی شیائومی

ردمی نوت 12 پرو

این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED با رزولوشن FHD+ است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی، گستره رنگی 1 میلیاردی، HDR10+ و محتوای Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت 12 پرو از تراشه 6 نانومتری دیمنسیتی 1080 قدرت می‌گیرد و دوربین‌های آن به ترتیب سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی دارند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 67 واتی، حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، اسپیکرهای استریو و MIUI 13 بر پایه اندروید 12 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

 

 

 

ردمی نوت 12

همان‌طور که اشاره کردیم سری ردمی نوت بسیار محبوب است و حالا ردمی نوت 12 نیز توانسته از نظر محبوبیت بین کاربران پشت سر بردار بزرگ‌تر و گران‌تر خود قرار بگیرد. از گوشی کمی طراحی متفاوتی دارد و به روی قاب پشتی آن انحنا دیده می‌شود و طراحی دیگر کاملا تخت نیست، که البته همین موضوع باعث می‌شود تا ارگونومی بهتر باشد. نمایشگر این مدل امولد 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی است و روشنایی حداکثری نیز به 700 نیت می‌رسد. این مشخصات برای گوشی با این برچسب قیمتی بسیار خوب به حساب می‌آید.

بهترین گوشی های شیائومی

ردمی نوت 12

ردمی نوت 11 از چیپست اسندراگون 680 استفاده می‌کرد و حالا این تراشه به اسنپدراگون 4 نسل 1 تغییر کرده است. جالب است بدانید که قدرت سخت افزاری این گوشی از نظر پردازنده مرکزی تا 30 درصد و از نظر پردازش‌های گرافیکی تا 120 درصد بهتر از قبل شده تا این گوشی توان بهتری برای انجام کارهای مختلف داشته باشد. این چیپست توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی تغذیه می‌شود و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را عهده‌دار است. فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سلفی 13 مگاپیکسلی این دوربین اصلی را همراهی می‌کنند.

 

 

 

پوکو F5

نسل جدید از گوشی‌های سری F پوکو از راه رسیدند و از همان ابتدا مورد توجه کاربران قرار گرفتند. پوکو اف 5 نسخه ارزان‌تر این سری است و با این وجود مشخصات و البته قیمت بسیار خوبی برای خرید دارد. این گوشی را می‌توان در واقع اخرین مدل گوشی شیائومی به حساب آورد. پوکو اف 5 ظاهر جدیدی دارد و حالا دیگر از یک فریم مشخص برای دوربین‌ها استفاده نمی‌کند و لنزها بدوت فریم به روی بدنه قرار گرفته‌اند. این محصول از نمایشگری 6.67 اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند. این پنل تراکم 395 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد و توانسته حدود 89 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد.

 

نرخ نوسازی 120 هرتزی، گستره رنگی عالی 68 میلیاردی، دالبی ویژن و HDR10+ از دیگر ویژگی‌های کلیدی این پنل هستند. پوکو در بخش سخت افزار از تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 کمک گرفته که عملکردی تقریبا یکسان با اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد و بسیار سریع و قوی عمل می‌کند. این تراشه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با آداپتور 67 وات تغذیه می‌کند و دوربین‌های این گوشی عریض، فوق عریض، ماکرو و سلفی با سنسورهای 64، 8، 2 و 16 مگاپیکسلی هستند.

 

 

 

پوکو اف 5 پرو

پوکو اف 5 پرو نسخه گران‌تر این سری است که به معنای واقعی خود را به گوشی‌های پرچمدار نزدیک کرده و در بسیاری از بخش‌ها رسانده است. این محصول از قاب شیشه‌ای و فریم پلاستیکی استفاده می‌کند. پنل استفاده شده در پوکو اف 5 پرو اندازه 6.67 اینچی دارد و از نوع امولد است. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این نمایشگر QHD است که سبب می‌شود در هر اینچ 526 پیکسل قرار بگیرد. به غیر از این وضوح عالی پنل این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی، دالبی ویژن، گستره رنگی 68 میلیاردی و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.

پوکو اف 5 پرو

قلب تپنده این محصول اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است، تراشه‌ای 4 نانومتری که بدون شک یکی از قوی‌ترین چیپست‌های موجود در جهان به حساب می‌آید و می‌تواند هر کاری را با سرعت عالی انجام دهد. پوکو در بخش دوربین از ترکیب دوربین عریض، فوق عریض و ماکرو با سنسورهای 64، 8 و 2 استفاده کرده و شما می‌توانید با رزولوشن 8K فیلم‌برداری کنید. دوربین سلفی این گوشی هم دارای سنسوری 16 مگاپیکسلی است. پوکو F5 پرو باتری 5160 میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی دارد.

این جدیدترین گوشی شیائومی 2023 ارزش خرید بسیار بالایی دارد و در زمینه نمایشگر، باتری و سخت افزار دقیقا مانند یک پرچمدار کامل عمل می‌کند.

 

 

 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)