بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت (ارزش خرید)

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت (ارزش خرید)

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت (ارزش خرید)

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت حتما نباید ارزان‌ ترین گوشی شیائومی باشد. برای انتخاب بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت به فاکتورهای مختلفی توجه کردیم. مجموع ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یک گوشی و قیمت در نظر گرفته شده برای آن در مقایسه با رقبا باعث انتخاب گوشی‌های زیر شده‌اند. در واقع این گوشی‌ها نسبت به قیمتی که دارند بهترین امکانات و ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. امکاناتی در گوشی‌های سایر شرکت‌ها باید برای داشتن آن‌ها چند برابر بیشتر هزینه کنید.

شیائومی 12 تی پرو

شیائومی 12 تی پرو جدیدترین قاتل پرچمدار شرکت شیائومی است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد و دلیل این گفته را در ادامه با هم مرور می‌کنیم. این گوشی در زمینه طراحی DNA برداران بزرگ‌تر خود را به ارث برده و مهم‌تر از همه دوربین اصلی آن سنسوری 200 مگاپیکسلی دارد، بله سنسوری 200 مگاپیکسلی آن هم به روی گوشی قاتل پرچمدار! عکس‌های دوربین اصلی به حدی خوب هستند که می‌توانند با پرچمدارانی مانند S22 اولترا رقابت کنند و از گوشی‌هایی مانند ایفون 12 و حتی 13 بهتر عمل می‌کنند.

شیائومی 12 تی پرو

این محصول از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می‌گیرد تا عملکرد پردازشی فوق‌العاده‌ای هم داشته باشد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن هم در کمتر از 20 دقیقه به لطف شارژ سریع 120 واتی فول شارژ می‌شود. به این همه ویژگی جذاب نمایشگر امولد 6.67 اینچی با رزولوشن 2712 در 1220 را هم اضافه کنید که تراکم 446 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل بی‌نظیر از گستره رنگی 68 میلیاردی، نرخ نوسازی 120 هرتزی، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی 900 نیتی دارد.

 

شیائومی 11T Pro

شیائومی ۱۱ تی پرو همچنان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر قیمت به شمار می‌رود. محصولی که از تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که کیفیت بسیار خوبی دارد. سه دوربین پشت برای آن در نظر گرفته شده که دوربین اصلی آن حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود. این محصول شارژ سریع 120 واتی دارد و در حال حاضر با قیمت مناسبی به نسبت امکانات قابل خرید است.

شیائومی 11T Pro

 

 

 

شیائومی 11 لایت NE

در پاسخ به این سوال که کدام گوشی شیائومی را بخرم باید بگوییم یکی از گزینه‌های جذاب پیش رو همین شیائومی 11 لایت است. این گوشی تقریبا مربوط به 2 سال قبل است اما همچنان به دلیل مشخصات بسیار خوب ارزش خرید بالایی دارد. برای مثال از نظر سخت افزاری این گوشی از اسنپدراگون 778 استفاده می‌کند و این در حالیست که شیائومی 12 لایت نیز دقیقا از همین تراشه استفاده می‌کند و تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 موجود به روی شیائومی 13 لایت نیز تقریبا قدرت مشابهی دارد.

شیائومی 11 لایت NE

شیائومی از صفحه نمایش AMOLED روی این محصول استفاده کرده که می‌تواند ۱ میلیارد رنگ نشان دهد. این صفحه نمایش از HDR10+ پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن هم به ۹۰ هرتز می‌رسد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی تا ۸۰۰ نیست روشنایی تولید می‌کند. با این گوشی نگران بازی کردن هم نخواهید بود و همه چیز خیلی نرم و روان اجرا می‌شود. این گوشی بلندگوی استریو دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم برخوردار است. تجربه عکاسی با می ۱۱ لایت هم نظر شما را به خود جلب می‌کند. دوربین‌های این گوشی کیفیت مناسبی دارند. از طرف دیگر ابعاد در نظر گرفته برای این گوشی باعث شده که به راحتی بتوانید از این محصول استفاده کنید و آن را دردست بگیرید.

 

 

ردمی نوت 12 نسخه 4G

سری ردمی نوت 12 وارد بازار شده و این گوشی ارزان‌ترین نسخه از این خانواده است. در واقع در ابتدا ردمی نوت 12 5G نسخه ارزان‌تر بود ولی مدتی بعد شرکت شیائومی نسخه فورجی این گوشی را نیز روانه بازار کرد. ردمی نوت 12 فورجی از نظر ارزش خرید یکی از بهترین گوشی‌های بازار است. این محصول طراحی جدید و به‌روزی دارد و از قاب پشتی و لبه‌های تخت استفاده می‌کند. این طراحی باعث شده تا هم ظاهر این میان‌رده جذاب و به‌روز باشد و هم گوشی در دست حس خوبی را انتقال دهد.

ردمی نوت 12 نسخه 4G

گوشی ردمی نوت 12 نسخه 4G دارای نمایشگری 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ از نوع امولد است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. این پنل جذاب در حالت حداکثری می‌تواند تا 750 نیت روشنایی تولید کند که یک عملکرد بسیار خوب در این بازه قیمتی ارزیابی می‌شود. این گوشی دارای تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 685 است که یک نسخه بهبود یافته نسبت به اسنپدراگون 680 به حساب می‌آید و می‌تواند بدون مشکل از پس کارهای روزمره و حتی بازی‌های معمولی بربیاید.

شیائومی در این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده کرده و مجموعه دوربین‌ها را فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سلفی 13 مگاپیکسلی کامل می‌کند. در نهایت این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی تغذیه می‌کند و شارژدهی خوبی هم به‌خصوص در زمینه پخش ویدئو دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)